TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

fredag 16. mai 2014

Hva kan dette bli mon tro

Har funnet frem blå rester og div røde og lyse stoff. Vet ikke om det blir duk eller teppe ennå. Er litt stolt av meg selv som bruker av eget lager. At det er jeg som over tid har fylt det opp over tid tenker jeg vel egentlig ikke så mye over hihih
Er inne i en god sy stim nå, det er kjempe deilig. Det er så utrolig masse jeg har lyst til å sy, prøve ut nye linjaler som fortsatt ikke er pakket opp. Leke meg med farger og former, det er jo det hobbyen vår går ut på. Utfolde oss kreativt.
Det er en tilfeldighet at stoffene har fargene rød, hvit og blå i dag. Men det passer jo kjempe bra.

Ønsker alle en flott helg og gratulere med morgendagen alle sammen.

Takk for hyggelige hilsner om tvillingnål til quilting, fint at jeg kan gi tips til alle dere flinke damer der ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde