TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

onsdag 13. februar 2013

Her er toppen

som jeg sydde i til tepper som varmer i går. Vi var 7 sy jenter på plass, så det gir 7 nye tepper til aksjonen etterhvert. Jeg skal få på plass vatt og bakstykke i dag, kanskje quilting i morgen. Da blir det en ufo mindre her i huset + cm til lukkekantutfordringen vi har på Stoffbytteklubben.
Ikke minst at jeg har hatt glede av det jeg har utført.
Det gir mange gode opplevelser bare å sy ett teppe gitt, jeg er heldig som har dette som hobby. Tenk bare det å vite at symaskin og stoff ligger der så tålmodig å venter  til JEG har lyst.
Setter er jo i utgangspunkte en "jelly roll"quilt med en liten Hilde vri.

Ha en fin dag alle sammen, gjør det som gir deg glede.

Hilde

3 kommentarer:

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde