TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

onsdag 20. februar 2013

Dette gjør meg glad

Så herlige friske farger mot det svarte. Lykke................

At jeg plundret med rett og vrangside da jeg sydde strimlene sammen betyr ikke så mye.
Nå er lukkekanten sydd på jelly roll teppe, blir kanskje håndsøm på det i kveld i ny sofa hihihi
Eller blir jeg sittene her på syrommet. Tiden vil vise.

Ha en flott dag alle sammen.

Velkomen til nye følgere. Håper jeg kan gi litt inspirasjon og glede videre via bloggen her.

Hilde

3 kommentarer:

  1. Perfekt stoff til lukkekant, Hilde! Kos deg i den nye sofaen :) q-hilsen Liv Aagot :)

    SvarSlett
  2. Flott lukkekantstoff ja:-) Kos deg med arbeidet og riktig god helg!

    SvarSlett
  3. Verkligen härliga färger - förstår precis vad du menar! Tycker det lät toppen med handsömnad i nya soffan! Hoppas att du hade en skön kväll. Nu har jag lagt till mig som följare hos dig och det skulle varit gjort för längesedan. Du gör såååå fina saker och är en sann inspiration!
    Kramisar

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde