TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

lørdag 12. januar 2013

Ufo sying

Ny dag nye muligheter
Så nå har teppe kommet flere skritt videre. Koser meg mens det sakte men sikker vokser seg større.
Falt pladask for dette teppe da jeg så det på nett. Da var det bare å søke etter stoffene. Egentlig skjelden jeg faller for mønster og stoffene samtidig. Heldige meg hadde ei datter som skulle en tur til usa, da var det bare å bestille til den adressen hun skulle bo på. Fikk stoffene i juni, begynte å sy i oktober. Så ble det liggene for hadde jo noen blå prosjekt som skulle bli ferdig.

Så nå er jeg igang igjen. DEILIG
Ha en fin lørdag alle sammen. Kos dere med det som gir glede i dag.
Hilde

4 kommentarer:

  1. Dette blir lekkert, gleder meg til å se det ferdig! I helga går jeg på reisebag kurs med Andrè Wallenborg, det er mange finesser å lære, spennende!

    SvarSlett
  2. Dette blir flott! Fin effekt med den mørke midtstripa!

    SvarSlett
  3. Så fint det blir! Lekre farger. Gleder meg til å se det ferdig!
    Riktig god søndag!

    SvarSlett
  4. Det ser ut som om det "växer fram" ett härligt täcke ur Din symaskin, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde