TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

mandag 24. desember 2012

Ønsker alle en flott jul

Med disse englene som jeg har sydd tidligere
Ønsker Jeg
 Alle
 En
Riktig
 Fin
 Jul
Med
Hygge
Og
 Kos.

Vil takke alle som er innom her, det gjør jo at jeg blir glad og taknemlig for at jeg kan gi andre glede og innspirasjon. Tusen takk for hyggelige ord og komentarer også. Det varmer langt inn i hjerterota og varer lenge.

Denne sydde jeg før jeg begynte med lappeteknikk, så den begynner vel å bli 20 år, men det er jo ingen alder for en engel.

Denne sydde jeg til vertsforelderene til mellomste dattra det var i 2007 hun hva i uas. Nå er minste jenta i samme område. Litt rart at minstebarne ikke er her nå i jula.
Men hun har det bra der hun er og det er jo det viktigeste.



Jule hilsen fra Hilde

3 kommentarer:

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde