TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

onsdag 12. desember 2012

Mulighet til å vinne

Hei

*Her kan DU vinne en flott Fat quater pakke med sorte stoff. Eva har en flott og inspirerende blogg.
Hos Maja kan du også vinne hun lodder ut en fargesprakene fat quater pakke.
Jeg har allerede planer om hv jeg skal bruke disse til hihihi

Må jo ha med ett bilde men fant ikke ut av hvordan legge inn fat quater stoffene så dette er noe jeg har sydd for lenge siden.

Ha en fin førjuls tid, ikke stress det blir jul uansett.

Hilde

4 kommentarer:

  1. Det var en härlig stjärna Du visar att Du sytt. Den är vacker än i dag, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Roligt att du visar upp ett ""gmmalt""arbete ,,jätte fint även idag!! Kramar


    SvarSlett
  3. Denne stjerna var fantastisk flott! :o)

    SvarSlett
  4. Det er mange fine gamle mønster synes jeg. Også så fin denne var!! LEKKERT er et beskrivende ord ;-)

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde