TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

fredag 16. november 2012

Det ble en pannekake veske




Skulle bare kjapt sy sammen en veske så jeg hadde lukkekant sying for hånd i helga. Måtte bytte til tykkere nål, fortsatt fusket den hoppet over sting. Flytta nåla til normal porsisjon, da gikk det littt bedre, men fortsatt fusking. Støvsugde maskinen for støv og lo. Tredde omigjen flere ganger. Til slutt gikk det på ett vis.
HIHIHIHI da jeg hadde sydd rundt veldig sakte for at det ikke skulle bli så mange hoppesting. Fant jeg ut at jeg ahr montert veska sammen helt feil. I stede for å bli en romslig og grei veske har den blitt lang og tynn....... Så nå er spørsmålet om jeg skal la den være slik, eller sprette den opp for andre gang.....
Dette er en ufo som skal være ferdig til 27 nov. Har andre ting som også må være ferdig til da..........
 
Her er den før oppspretting
 
Nå er den slik
Spørsmålet er om jeg skal ta meg bryet med å sprette opp hele veska en gang til.........

Som dere skjønner har sylysten kommet tilbake....
Det er deilig det.
Takk til alle som er innom her, setter veldig pris på det. Koselig med hilsner.

Har ikke hvert så flink til å legge inn det selv den siste tiden, skal skjerpe meg. Dette for at dere skal fortsette å skrive og vise bilder av det dere lager. Det innspirerer meg veldig.

Siste nytt herfra er at jeg har hatt mange gallestein anfall. Det er vondt det, som å ligge med sammenhengene pressveer i 30 min.

Nei nå må jeg pakke litt til helge tur på hytta, må jo ha med litt sy ting. Tar med meg veska så får vi se hva som skjer....

GOD HELG ALLE SAMMEN

2 kommentarer:

  1. Hur Du än syr denna väska, så måste jag säga att jag tycker att Du har valt härliga tyger.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Stackars dig....så mycket jobb i onödan. Men den ser ut att vara läcker i tygvalet.

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde