TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

tirsdag 25. september 2012

Sue Daley i Tønsberg

Nå har hun besøkt Tønsberg sammen med butikken til Kathrines quilte stue.
Hun viste frem utrolig mange flotte tepper hun har designet, hun forklarte også endel teknikker.  Jeg hadde noen inspirerende timer der i går kveld.
Tok endel bilder, her kommer noen av de. Det første teppe her heter Lancaster, jeg synes det er utrolig lekker. Tenk dette i blå farger da........ En av grunnene til at jeg falt for dette er vel at minste jenta bor 10 min kjøring fra Lancaster i Pennsylvania usa.














Nå må jeg ut i øs pøs regnvær, skal på quiltemøte.
Ha en fin kveld alle sammen



7 kommentarer:

  1. Mange flotte bilder. Jeg glemte selvfølgelig kamera...... litt shopping ble det også.....

    SvarSlett
  2. Det øverste teppet var bare helt lekkert .

    SvarSlett
  3. Tror nok du må sy teppet i blåfarger, det var bare kjmpelekkert!!Mange flotte arbeid her:)

    SvarSlett
  4. Så mange flotte tepper! De to med "wedding rings" og hjerteborder falt jeg virkelig for!

    SvarSlett
  5. Hei
    Var mye flott her ja,og tålmodigheten må være på topp hos henne og andre som syr slikt!Etter en runde med di buede tuppene på ytterkanten av det første teppet du skal til med i blått,hadde eg blitt kurert for sying,helt sikkert!
    Masse,masse lykke til,gjør det mens du brenner for det.Det blir nydelig:-)
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  6. Heldige du! Håper jeg får sett Sue sine tepper på orn'tli en gang :-) Flotte bilder, skjønner du falt for det teppet, det er jo nydelig!

    SvarSlett
  7. Jeg var så heldig å være på kurs med Sue Daley. Hun er utrolig flink og imponerende at alle teppene er håndsydd.

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde