TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

torsdag 6. september 2012

Her er teppe som de nye stoffene skal i

Glemte jo helt å legge inn bilde av mønsteret jeg skal bruke de fine stoffene til.
En av grunnene er nok at jeg hadde lagt det på ett lurt sted, fant det ikke med en gang i går.  Det skulle jo ligge sammen med stoffene.
Når skal jeg lære, slutte med å legge ting lure steder. Blir jo så fustrert når jeg ikke finner det jeg vet er her ett eller annet sted.
Det er kanskje en måte å trene hukomelsen på, tenke, tenke ,tenke  hvor ble nå det lagt......... Ja jeg ser det slik, hode mitt vet det trenger å trene litt, derfor blir det slik..

Men her er nå bilde

Jeg holder fortsatt på med den ene ufoen, må skrive det, da blir jeg litt stolt som holder fokus på det....

Ha en fin torsdag alle glede jenter, ny dag nye muligheter.

Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde