TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

torsdag 30. august 2012

Nye bokser

til div små ting + prosjekter er kjøpt inn.
Er nå på jakt etter merkelapper til å¨sette på, vil ha slike med en plastlomme forann så jeg enkelt kan skrive lapp til nytt inhold når ett prosjekt er ferdig....
Vet noen om dette finnes. Tenker litt på slike som er på gamle arkiv bokser.
Har sett i panduro katalogen, jeg fant ingen der.

Disse boksene skal bytte plass med X antall isbokser........... Skal prøve å få litt orden i sy sakene.
Ellers så syr jeg på ett teppe som er en ufo jeg meldte på i få ferdig konkuransen i quiltelaget vårt.
Litt sol men mye vind her i dag.

Tusen takkk for hyggelig ord på bloggen min. de varmer leeenge.

Hilde

1 kommentar:

  1. Ser praktiska ut. Det är alltid skönt då det är städat och rensat i syrummet.

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde