TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

tirsdag 28. august 2012

Heldige meg

Etter en laaaaaaaag ferie med å gjøre andre ting enn å sy er jeg tilbake her. Som hjemmeværende husmor skal en jo forandre rutiner når det er ferie hihihih ( har sydd bitte litt da)
Men her ser dere grunnen til at jeg er så heldig
Når en har 2 stk jenter som har veskedilla blir det litt på hu mor også. Dette har jeg tatt fra 13 vesker som alle var ødelagte på ett eller flere steder.
Nå har jeg tilbehør til mange vesker fremover, slipper å gå på "bygda" for å låne når det er lørdag og  sy butikke ikke åpner før på mandag. Nå syr jo ikke jeg vesker så ofte, men det kan fort forandre seg.

ellers har høsten kommet hit i dag, måtte sette på varmepumpa, var huskaldt.

Nå skal jeg finne frem noen ufoer, er quiltemøte  dag. Høst utfordringen er å få ferdig noen ufoer, vi melder de inn, betaler 10 kr stk så er de som blir ferdig til møte i november med på trekning av ett gavekort. Tror jeg skal ha med 4 stk. to tepper og noe smått. Da kan jeg få de ferdig..........kanskje.

Ha en fin tirsdag

Quilte hilsen fra Hilde


2 kommentarer:

  1. Så betryggende at det ikke bare er meg som leiker "Askeladden". Jeg klipper knapper og hemper, merker og dupeditter av alt andre kaster, og det beste av alt: det meste får nytt liv i et eller annet produkt! Smart måte å få ferdig UFOer på, kanskje jeg skal foreslå den på møtet vårt også:) Ha en flott kveld.

    SvarSlett
  2. Hei
    Det var ingen dum ide å få ned UFO-haugen på.Skal ta med meg ideen på Hardingquilten første møte etter sommeren på onsdag.Eg er en evig samler av alt mulig,men så har eg det med å glemme kor eg la de ulike tingene,så da blir det til å kjøpe nytt.Enklest,har for mye............nja!
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde