TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

mandag 18. juni 2012

Flott med blått

 Med et blått utgangspunkt er det vanskelig å feile.

Overskriften er tatt rett fra denne repotasjen i Fredrikstad blad. Her er det ett intervju med Grete Gulliksen Moe om hennes nyeste bok : «BLÅTT – lappeteknikk og kreative småideer
Siden jeg har mitt blåe år måtte jeg jo ha det med her. 


Flere av dere har sett bilde av dette før, men jeg blir i så godt humør når jeg ser alle disse flotte blå blokkene.

Hilsen fra Hilde som koser seg med å sy flotte blå stoffer sammen med en nyrenset maskin

2 kommentarer:

  1. Ja, blått er flott! Jeg har boka, og koser meg og blar i den! Jeg liker også å kombinere blått og grønt, synes det blir skjønt!
    Nyrenset maskin er ikke dumt, lyden blir bedre og det føles som kvaliteten på sømmen også blir bedre.
    Kos deg!

    SvarSlett
  2. Enig, blått er flott. Kos deg videre med blå stoff og nyrenset maskin

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde