TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

torsdag 17. november 2011

Har helt glemt

å vise dette fine forkle som datteren min sydde seg i sommer. Hun endevendte stoffsamlingen min, fant ett par stoff som hun likte. Vi har veldig forskjellig smak når det gjelder farver og mønster. Hun er romantisk i stilen. Det er ikke jeg. Vet ikke helt hvorfor jeg kjøpte det stoffet hun valgte.


Hun sydde alt selv, synes hun er flink. Hun har lenge snakket om at hun skal ha seg ett forkle når hun lager middag på studenthybelen sin. Hun er verdensmester  til å søle......
Ønsker alle en fin torsdag.

Quilte hilsen fra Hilde

2 kommentarer:

  1. Kanskje du tenkte datteren din da du valgte stoff...... Flink jente til å sy, hun har vel fått det inn med morsmelken!

    SvarSlett
  2. Koselig at ungdommen vil sy selv! Sånn er det ikke her i huset.
    Søtt forkle hun har laget! - og siden hun søler så mye, må hun vel snart ha ett til ;-) ...så vet du hva du kan sy til jul...

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde