TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

lørdag 3. september 2011

Mere om eventyret

I dag har jeg sydd videre på mine rester, i går ble kniven satt i stoffene. Etter litt funderinger på hvordan jeg skulle utnytte stoffene på er rasjonell måte falt valget på en enkel grunn blokk. Da fikk jeg brukt opp flere rester som var skjært opp tidligere. Så langt er jeg fornøyd.........................

Vil samtidig ønske nye følgere velkommen, håper jeg kan gi dere litt inspirasjon og glede her jeg surrer rundt i min stoff verden.

Ha en riktig fin kveld.

Hilde

3 kommentarer:

  1. Åh så lekkert med det blomstrete stoffet inni og det stripete rundt! Lurer på hva det blir til slutt?! En duk kanskje?! :)

    SvarSlett
  2. Hva skal dette bli? flotte farger:)
    klem fra Trine

    SvarSlett
  3. Det enkla visar sig oftast bli det bästa...och så är fallet här också.

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde