TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

søndag 28. august 2011

Hvilen er over

for symaskinen. Den har stått stille i over en uke.................... Jeg har tenkt å sy noe av de grønn/oransje restene. .. Men først fikk jeg quiltet ferdig Batikk strimmel teppe mitt. Fikk begynt med håndsøm av lukkekanten i går kveld. Kanskje jeg blir ferdig med det i kveld.
Akkurat nå pøser det ned ute, jeg skal finne vatt + bakstykke til løperen.
Kanskje det kommer bilde av den i morgen sammen med de andre tingene jeg har brukt det samme stoffet i .

Takk for at du er innom på bloggen min, legg gjerne igjen en hilsen.

Ha en fortsatt fin søndag

Hilde

3 kommentarer:

  1. Teppet er veldig fint Hilde! Som sagt, det skal prøves en dag!

    SvarSlett
  2. Detta teppe ser så fint ut. Frestar att sy!!!!
    Ett i babystorlek kanske är en bra början.

    SvarSlett
  3. Nydelige farger! Håper det kommer et bilde av hele teppet?
    Takk for besøk på bloggen. Klem fra Trine

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde