TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

onsdag 29. juni 2011

Symaskinen står stille................. .................

Det er ikke noe galt med den, men jeg har kjørt meg fast.
 Begynte så greit på fredag 24 juni med å frihåndsquilte en løper. Fikk ikke den rette dreisen på det denne gangen. Nå har jeg sittet å sett på dette uten å komme meg videre. Ja jeg vet at det har gått 5 dager uten ett sting. Det er ikke maskinen sin skyld men min egen.

Slik har det stått. Har jo ikke quiltet så mye, tror jeg finner frem sprette kniven i morgen.


Vanskelig å ta bilde av quiltingen, har gjort ett forsøk.

Takk for at du besøker bloggen min, det setter jeg pris på. Hyggelig om du legger inn en hilsen også.

Sommerlig hilsen fra Hilde

5 kommentarer:

  1. nydelig teppe. hilsen kjersti

    SvarSlett
  2. Nydelig teppe, men hvorfor sprette opp quiltinga den ser da fin ut den? (mye jobb å sprette opp maskinquilting også...)
    Lykke til med arbeidet samme hva du bestemmer deg for:)
    Trine

    SvarSlett
  3. Du får det nok til, bare du har 'dagen' :-)
    Lykke til!

    SvarSlett
  4. Uff, kjenner til det der, og da er det like greit ta en pause og gjøre noe annet. Quiltinga ser da ikke så ille ut, synes jeg, men det er jo hva en selv føler. Flott løper!

    SvarSlett
  5. Mönstret på löparen är så läckert ...med rutorna i varandra så där.
    Men, vad är det som inte är bra med quiltningen kan jag inte förstå.........på bilden ser det så fint ut.
    Lycka Till!

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde