TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

tirsdag 7. juni 2011

Avsløring

Her kan dere se hva som gjemte seg i de tre rullene i det siste innlegget mitt. Det er tre mapper til å ha strikkepinner i. De som kjenner meg vet at jeg kun kan strikke skjerf  og sjal. Begge deler etter innfals metoden. Strikke mønster er umulig for meg å skjønne. Men noen strikkepinner har jeg jo, da er det greit å ha orden i de. Mønsteret fan jeg Her, litt ned på siden.
 Jeg har ikke mange nok til å fylle opp tre mapper derfor har jeg gitt bort de to som er like. Begge ble overasket og glad for mappene de fikk. Beholdt den med turkist stoff på selv.




 
Dette er løpere som jeg har begynt på. Har brukt den orange og grønne stoff pakken jeg kjøpte hos Lapp-Elisa. Holder på litt mere med de stoffene, sydde for mange blokker. Kan jo ikke la ufoene formere seg mer enn nødvendig.

 Ønsker alle en flott uke.

Hilde
                       Takk for at du besøker bloggen min

1 kommentar:

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde