TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

fredag 27. mai 2011

Utfordring i Tønsberg quiltelag

Da ble jeg helt ferdig med en ting til utfordringen i går. En trekantpung ble det, hadde ikke lest mønsteret skikkelig så det ble ett quiltet stoffstykke til overs. Mottoet mitt i år er å ikke la ufoene formere seg mer enn nødvendig. sydde derfor en mobil veske av "resten".
 
Her ser jo "resten" større ut en trekant pungen hmmmmmmmm. Må nok finne en annen vinkel når jeg tar bilde neste gang. Holder på med en storebror til pungen, den ble litt  for liten. Er litt over 5 " lav...
Ha en flott sy fredag til de som kan...................

Quilte hilsen fra Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde