TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

tirsdag 26. april 2011

Star Burst ferdig

Nå er jeg kjempe  fornøyd med meg selv. Star Burst teppe er ferdig. Dette skal bli mitt eget slumreteppe, det er blitt stort 150 x 230 cm med deilig ullvatt. Har lagt til 80 cm i høyden i forhold til orginal mønsteret. Dette var ett mysterie teppe som jeg så flere hadde startet på. Falt pladask for farvene og måten stjernene spruter utover på. Mønsteret kommer fra gourmet quilter Stoffene kjøpte jeg fra Lapp-Elisa i oktober november. Da var planen å ha dette som sommer arbeid, men fristelsen ble for stor i januar alt, da startet jeg på det med friskt mot. Hadde noen opphold (ble litt lei) men Sigrun fikk meg i gang igjen. Det ble hele 760 cm lukkekant på dette teppe.
Siste innspurt på lukkekanten på teppe jeg sydde i pausene med Star Burst er det ikke lenge før blir ferdig. Planen er å få det klart til møte i Tønsberg quiltelag i kveld.


Kanskje det kommer bilde av det i morgen................

Ønsker alle en riktig fin sy uke.

Hilde

22 kommentarer:

  1. Godt jobba:-) skikkelig stilig teppe :-)

    SvarSlett
  2. Hilde!Detta täcke är bara SUPERLÄCKERT!!!!!!!!
    Så snyggt!!!!!Vilka härliga färger.
    Kram Lena

    SvarSlett
  3. Dette teppet bare lyser av :-) Kjempefint, det er som når du reiser gjennom galaksen, sthernene bare svisjer forbi :-) SUpert! Jeg fant deg foresten på quiltskandinavia, har akkurat meldt meg inn, samtidig som jeg har begynt å blogge. Titt gjerne innom hvis du vil :-) Mvh Janse. janses.blogspot.com

    SvarSlett
  4. WOw, det var helt fantastisk. Hilsen Kjersti på Langhus

    SvarSlett
  5. WOW!! vilket läckert täcke.
    Maria i Falun

    SvarSlett
  6. Så bra jobbet, og for et flott teppe!

    SvarSlett
  7. GRATTIS MED FERDIG teppe. Mitt er ikke ferdig quiltet enda.

    SvarSlett
  8. Gratulerer med ferdig flott teppe

    SvarSlett
  9. Fantastisk!
    Gratulerer med ferdig kjempelekkert teppe!!!

    SvarSlett
  10. Kjempeflott teppe du har fått ferdig, imponerende!

    SvarSlett
  11. Underbart fint. Grattis från Elisabet i Järfälla

    SvarSlett
  12. Vilken härlig kvilt, ett riktigt stjärnfall, underbara färger, det är bara att gratulera dig till ditt fina arbete!

    SvarSlett
  13. Grattis med å få det ferdig! Flott ide at du har forstørra det litt og kan bruke det som slumreteppe! Mitt kommer nok til og ende opp på en vegg, men har ikke helt funnet plass enda. Fra nå av skal jeg følge bloggen din, du lager mye fint! :)

    SvarSlett
  14. Ett alldeles underbart vackert täcke!

    SvarSlett
  15. Grattis till att blivit klar med detta fantastiskt läckra täcke! Så härligt i färgerna och med stjärnorna som blir allt större längre ut! Kram Katarina

    SvarSlett
  16. Grattis till Ditt färgsprakande stjärntäcke!

    SvarSlett
  17. Oj Hilde, så härligt täcke!
    Kram
    Gunilla i Norrtälje.

    SvarSlett
  18. Kjempefint teppe du har laga. Du er flittig å får mykje gjort. mange fine ting du har laga og lagt ut på bloggen. Heldig du som har så stor sylyst:-) Klem frå Astrid MB

    SvarSlett
  19. Veldig flott - gratulerer med en flott jobb!

    SvarSlett
  20. Utrolig flott og fargerikt teppe..

    SvarSlett
  21. Wow,...der ist fantastisch !!!
    Liebe Grüße Grit

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde